Renault esitleb LCV-sarja & Kangoo Express Z.E. elektriautot

Renault ja Dacia uudised
Vasta
Rain
Renault klubi administraator
Renault klubi administraator
Postitusi: 301
Liitunud: 14 Jaan 2010, 00:18
Minu Renault: Grand Scenic 2010
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Renault esitleb LCV-sarja & Kangoo Express Z.E. elektriautot

Postitus Postitas Rain » 24 Sept 2010, 09:26

Pilt

2010. aastal tõi Renault turule kolm uut mudelit: Kangoo Express Maxi, Traficu ja Masteri. Elektriauto Kangoo Express Z.E., mida esitletakse Hannoveri rahvusvahelisel autonäitusel tuleb turule 2011. aasta keskel.

Renault on tarbeautode (LCV) turul olnud tegev juba aastast 1901. Lääne-Euroopas on Renault olnud LCV turuliider viimasel 12 aastat ning praeguseks suurendanud oma turuosa 15,7%-le. 2009. aasta augusti lõpus oli vastav näitaja 14,4%. Renault’ müük on aastaga (august 2009 – august 2010) kasvanud 20% võrra ning kogu turg kasvas 10%. Kasv tugineb peaasjalikult kolme uue mudeli (Master, Trafic ja Kangoo Express Maxi) turuletoomisel 2010. aastal.

ELEKTRILINE TARBEAUTO KANGOO EXPRESS Z.E.

Renault esitleb Hannoveri rahvusvahelisel autonäitusel Kangoo Express Z.E. mudelit, esimest autotootja arendatud elektrilist kaubikut. Kangoo Express Z.E. müügihinnaks Euroopas enne erinevate valitsuste poolt pakutavaid maksusoodustusi saab €20,000 (käibemaksuta).

Kangoo Express Z.E. sõiduulatus on 160 km, laadimise maksumus sõltub kohalikust elektrihinnast (ca 1-2 eurot). Renault' esimene elektriauto on nii soetamiseks kui ka sõitmiseks taskukohane. Uus elektriauto on mõeldud eeskätt äriklientidele, kes hoolivad keskkonnaküsimustest.

Sõiduki pikkus on 4.21 m, mahutavus 3-3,5 m3 ning kandevõime 650 kg. Aku paikneb keskel põranda all, mistõttu elektriline Kangoo pakub sama head mahutavust kui sisepõlemismootoriga versioon. Asümmeetrilised tagauksed ja lükanduksed tagavad lihtsa juurdepääsu cargo-piirkonnale, mis on piisavalt suur, et sinna mahuks ka euroalus.

Elektrisõiduk meenutab välimuse poolest sisepõlemismootoriga versiooni – mudelil on lühike nina, tugev esiosa ja pisarakujulised esituled. Sellest, et tegemist on elektrisõidukiga, annavad märku kroomitud Z.E. märk sõiduki tagaluugil ning parempoolse esitule kõrval paiknev „Z.E.“ tähist kandev laadimisklapp.

Renault Kangoo Express Z.E. on madalate ülalpidamiskuludega ning kõrgetele kvaliteedistandarditele vastav tarbesõiduk. Renault MCA (Maubeuge Carrosserie Automobile) Maubeuge’i tehas on viimasel 20 aastal spetsialiseerunud just kaubikute tootmisele ning suudab nõudlusega kiiresti kohaneda ja valmistada suurt hulka erinevaid keretüüpe (lühikesed ja pikad versioonid, akendega ja ilma jne). Autol on saadaval ka uued funktsioonid, näiteks eelsoojendus ja eeljahutus laadimise ajal jms.

Kangoo Express Z.E. värvivalikus on üheksa tooni, kuhu kuuluvad nii eriefektiga toonid kui ka mittemetallikvärvid. Ärikliendid saavad sõiduki tellida vastavalt oma korporatiivvärvidele.

Renault Kangoo Express Z.E. laadimine toimub parempoolse esitule juures asetseva pistikupesa kaudu. Tavalisest vooluvõrgust (16 A, 220 V) laadides kulub aku täielikuks laadimiseks kuus kuni kaheksa tundi. See sobib suurepäraselt sõidukitele, mis jäetakse ööseks parklasse või mis seisavad parklas töö ajal.

100% elektrisõiduki Renault Kangoo Express Z.E. jõuallikaks on 44 kW elektrimootor, mille energiatõhusus on koguni 90%. Kui elektrisõiduk tarbib 10 kWh energiat, siis sellest 9 kWh suunatakse otse ratastele. Sisepõlemismootori puhul on vastav näitaja ainult 2,5 kWh. Mootori maksimaalne pöörete arv on 10 500 p/min ning pöördemoment ulatub 226 Nm-ni. Sõiduki teised sõiduomadused (õõtsumist vähendavad süsteemid, juhitavus jne) on samasugused kui sisepõlemismootoriga Renault Kangoo Expressil.

UUS RENAULT MASTER

Uus Masteri kaubikusari, mille valikus on enam kui 350 erinevat varianti ning mida toodetakse eksklusiivselt Prantsusmaal Batilly’ SOVAB-i tehases (Société des Véhicules Automobiles de Batilly) debüteeris aprillis 2010. Kogu sari on kättesaadav alates 2011. aasta algusest. Renault investeeris uue Masteri tootmise käivitamisse 151 miljonit eurot ning ehitas täiesti uue tootmisliini, kus on pea 250 robotit.

Masteri ja uue Masteri turuosa Euroopas on 11% (august 2010). Võrreldes 2009. aasta augustiga on see kasvanud 0,7 protsenti. Uue Masteri turuletoomine on tellimuste arvu tõstnud 20% võrra.

Masterite uued, säästlikumad mootorid (2,3-liitrised dCi jõuallikad) tuuakse Batilly’sse grupi teisest Prantsusmaa tehasest, mis asub Cléonis. Kolme erineva võimsusega mootoriga (100, 125 või 150 hj) on Masteri keskmine kütusekulu 100 km kohta liitri võrra väiksem kui teise põlvkonna mudelil. Esiveoliste Masterite kombineeritud kütusekulu on 7,1 liitrit 100 km kohta (187g CO2/km). Masteri puhul tasuvad ära märkimist ka ligi 40% võrra vähendatud hoolduskulud, mis on turu kõige väiksemate hulgas. Uue Masteri esi- ja tagasillaveoga variante toodetakse ühel ja samal liinil.

Tänu uue tagaveolise versiooni lisandumisele suurenes tootesari ka neljanda valikulise pikkusega, mille kaubaruumi maht on kuni 22 m3. Uued tagumiste paarisratastega 3,5- ja 4,5-tonnised versioonid laiendavad valikuvõimalusi veelgi. Uus Master pakub ka sõiduki kere ümberehituseks erinevaid võimalusi: platvormauto, šassii, furgoon. Batilly’ tehase tootmisliinid on oma mõõtmetelt uute Masterite valmistamiseks igati sobilikud, mis võimaldas programmi käivituskuludelt kokku hoida. Täiustatud on ka värvitöökoda - uues töökojas saab kasutada 120 erinevat värvitooni, nii et klientide kõik soovid sõidukite välimuse osas saavad rahuldatud.

UUENENUD JA LAIENENUD TARBESÕIDUKITE VALIK

Uue Masteri kõrval tõi Renault turule ka uue Traficu ja Kangoo Express Maxi, mis värskendab ning täiendab tootesarja. Renault Trafic purustas 2010. aasta augusti lõpu seisuga müügirekordi, saavutades Euroopas vastavas segmendis 16.5% turuosa, kasv aastataguse perioodiga 2,2%. Uus Kangoo Express on jätkuvalt Euroopa turu tipus, omades 15,3% turuosa (augusti lõpu seisuga 2010), mis on 1.6% suurune kasv võrreldes aastatagusega.

Uus Renault Trafic on mugavam ja juhisõbralikum. Sõidukile on lisatud seni sõiduautodele omast lisavarustust, mis teeb sõidu veelgi meeldivamaks: näiteks Carminat TomTom®, püsikiirushoidja, kliimaseade, audiosüsteemi valik, millest üks sisaldab Bluetooth süsteemi. Armatuurlaua ümberkujundamise käigus on lisatud mitmeid hoiukohti. Uue Renault Traficu 2,0 dCi mootor on väiksema kütusekuluga (-0.8l/100 km). Uue Renault Traficu reisijateveoks mõeldud sõidukite piiratud väljalase on esindusliku välimusega „Black Edition“.

Ligi 39 cm võrra pikendatud uus Renault Kangoo Express Maxi on saadaval kas kahe- või viieistmelisena. Sõiduki kaubaruumi mahtuvus on kuni 4,6 m3 ja põranda suurim pikkus kuni 2,90 meetrit. Mootorivalikus on 1.5-liitrine dCi – 85, 105 hj; samuti 90 ja 110 hj Euro 5 versioonid. Sõiduki sisemus on üles ehitatud moodulpõhimõttel, sel on suurepärane teelpüsivus ja mitu valikulist kütusesäästlikku jõuallikat. Renault on kõnealuse mudeliga Euroopa turul ainus väikekaubikute tootja, mida müüakse kolmes pikkuses.

PRO+, TEENUS, MIS RAHULDAB ÄRIKLIENTIDE VAJADUSI

Et toetada LCV sõidukite valiku uuendamist, otsustas Renault tugevdada oma müügivõrku, kohendades seda vastavalt klientide muutuvatele nõudmistele. Selle kõige tulemusel tõi Renault eelmise aasta lõpus turule LCV sõidukite n-ö ekspertiisikeskuse Renault Pro+. Äriklientidele mõeldud turundus- ja teenindusvõrk toimib „kõik ühest kohast“ põhimõttel ning pakub järelteeninduses iga kliendi vajadustele vastavaid tõhusaid lahendusi. Renault Pro+ toetub pühendunud spetsialistidele ning kõrgetasemelisele varustatusele, mis tagab maksimaalse teeninduskvaliteedi.

Renault Pro+ laieneb jätkuva hooga: 100. esindus avas uksed juulikuus Poolas. Müügivõrk toimib hetkel kahekümnes riigis (seitse esindust Saksamaal). 2012. aasta lõpuks on plaanis maailmas omada 400 Pro+ esindust, millest 45 paikneks Saksamaal.
CLUB RENAULT - Eesti Renault Klubi
http://club-renault.ee" onclick="window.open(this.href);return false;

Vasta