Renault tarbesõidukite perekond suureneb ja täiustub

Renault ja Dacia uudised
Vasta
Rain
Renault klubi administraator
Renault klubi administraator
Postitusi: 301
Liitunud: 14 Jaan 2010, 00:18
Minu Renault: Grand Scenic 2010
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Renault tarbesõidukite perekond suureneb ja täiustub

Postitus Postitas Rain » 02 Mär 2010, 09:47

Seoses uue Kangoo Express Maxi turuletoomisega saab Renault’st maailma ainus autotootja, kes katab äriklientide kõik vajadused üheainsa kompaktse kaubikuga, mida pakutakse kolmes eri mõõdus. Uus versioon on peaaegu 40 cm pikem kui Kangoo Express ja selle pakiruum mahutab ühe kuupmeetri võrra rohkem.

• Uus Renault Trafic on mugavam ja ökonoomsem kui kunagi varem. Reisijateveo juhtiv mudel – piiratud seeria Black Edition – jätab endast tõeliselt soliidse mulje ning väljendab uue Traficu disainipõhimõtteid kõige selgemalt.

• Renault on olnud juba 12 aastat järjest Euroopa tarbesõidukite turu liider. Ettevõtte turuosa ulatus 2009. aastal 14,8%-ni.

• Navigatsioonisüsteem Carminat TomTom® (versioon 1.1) võeti esmakordselt Renault Kangoo varustusse 2010. aasta jaanuaris. Nüüd jõuab see seade Renault kõigi tarbesõidukite varustusse, võimaldades ettevõtetel paremini marsruute planeerida ja seeläbi kütusekuludelt kokku hoida.

Uus Renault Kangoo Express Maxi: kompaktsete kaubikute seeria muutus suuremaks

Teise põlvkonna Renault Kangoo Express kujunes turuletoomise hetkest alates väga menukaks. Aastal 2009 oli uus Kangoo Express Euroopas oma klassi sõidukite populaarsustabeli tipus, nautides 14,5%-list turuosa.

Et rahuldada veel paremini äriklientide nõudmisi, toob Renault nüüd turule mudeli Kangoo Express Maxi. Renault Kangoo Express Compacti ja Renault Kangoo Expressi kõrvale lisanduv Kangoo Express Maxi paneb Renault’ kompaktsete kaubikute seeriale punkti – nüüd kuulub sellesse Euroopa turul ainulaadsesse seeriasse kolm erineva kerepikkusega versiooni.

Uut mudelit, mis on 39 cm võrra pikem, pakutakse nii kahe- kui ka viieistmelisena. Pakiruumi kasulik maht on kuni 4,6 m3 ja pakiruumi maksimaalne pikkus põranda tasandil ulatub 2,9 meetrini. Renault Kangoo Express Maxi salong on muudetud veel modulaarsemaks ning mootorivalikusse kuulub terve rida säästlikke jõuallikaid.

Suurem kaubik, sama hea teelpüsivus
Renault Kangoo Express Maxi, mille pikkus ulatub 4,6 meetrini, on 384 mm võrra pikem kui Renault Kangoo Express. Lisapikkuse arvelt on suurenenud ka teljevahe, mis ulatub nüüd 3,1 meetrini, andes Renault Kangoo Express Maxile suurepärased maanteesõiduomadused.

Koorma maksimaalne pikkus on samuti suurenenud 39 cm võrra ning on nüüd 2,9 meetrit. Renault Kangoo Express Maxi pakub mahukate väikekaubikute klassis suurimat pakiruumi, kuid selle välismõõtmed ja manööverdatavus sarnanevad pigem mahtuniversaalile. Kangoo Express Maxil ei ole kõrgendatud katust, mistõttu selle kõrgus on kõigest 1,82 meetrit – see tähendab, et sõidukiga ei jää hätta ka kesklinna parkimismajades.

Uue mudeli pakiruum on kuupmeetri võrra suurem kui Renault Kangoo Expressil, ulatudes 4,6 m3-ni. Kandevõime on 800 kg. Sappa võib haakida kuni 1,05-tonnise piduritega haagise.

Professionaalne töövahend, mis on nüüd veel paindlikum
Kangoo Express Maxi, mis on suunatud peamiselt äriklientidele, kes vajavad maksimaalselt avarat pakiruumi, kuid samas ka väikeste välismõõtmetega kaasnevat paindlikkust, on saadaval nii kui kahe- kui ka viieistmelisena. Mõnedel turgudel pakutakse viieistmelist mudelit Cabine Approfondie.

Kõik versioonid pakuvad enneolematut paindlikkust ja on vastavalt vajadustele kergesti kohandatavad:

• Kaheistmelise versiooni pakiruumi maht on 4,6 m3 ja kandevõime 800 kg. Mudeli saab varustada kokkuklapitava kõrvalistmega, mis võimaldab pikendada pakiruumi pikkuse põranda tasapinnalt mõõdetuna 2,1 meetrilt 2,9 meetrini (kokkuklapitud istmega). Kangoo Expressiga võrreldes on need näitajad peaaegu 40 cm ja 1 m3 võrra kasvanud.

• Renault Kangoo Express Maxi Cabine Approfondie on viieistmeline sõiduk, mille pakiruumi maksimaalne pikkus põranda kõrgusel on 1,43 meetrit (allakeeratud tagaistme puhul 2,05 meetrit). Mudelil on uuenduslik kokkukäiv tagaiste, mis on ühendatud traatvõrgust vaheseinaga. Istme saab mugavalt ühe liigutusega alla keerata. Uue ainulaadse paigutusega Kangoo Maxi pakiruumi maht on 3,8 m3 ja kandevõime 740 kg.

• Viieistmelise Renault Kangoo Express Maxi Crew Van’i pakiruumi maksimaalne pikkus põranda kõrgusel on 1,33 meetrit (allakeeratud tagaistme puhul 2,2 meetrit) ja kandevõime 740 kg. Mudel on äärmiselt paindlik ning tänu 60 : 40 suhtega allakeeratavale tagaistmele saab valida nelja erineva sõitjateruumi paigutuse vahel. Tänu sellele saab pakiruumi mahtu vastavalt reisijate arvule täpselt reguleerida. Sõltuvalt sihtturul kehtivatest eeskirjadest on mudelil kas pakivõrk või fikseeritud traatvõrgust vahesein.

• Renault Kangoo Express Maxi kõigi versioonide standardvarustusse kuulub parempoolne liuguks, mis muudab pakiruumile ligipääsu väga lihtsaks. Vasakpoolne liuguks on saadaval lisavarustusena.

Ainulaadne ja ökonoomne väikekaubikute seeria
Renault Kangoo Express Maxi on tõeliselt tõhus ja ökonoomne töövahend, mille säästlikud diiselmootorid on CO2 heitkoguste (140 g/km) poolest turul pakutavatest ühed kõige keskkonna-hoidlikumad. 1,5 dCi 85 hj mootoril on keskmine kombineeritud kütusekulu 5,3 liitrit ja linnas alla 6 liitri 100 km kohta. Seda mootorist pakutakse nii kahe- kui ka viieistmelisele versioonile.

Sarnaselt kõigile teistele Renault’ tarbesõidukitele saab ka Kangoo Express Maxi varustusse valida navigatsioonisüsteemi Carminat TomTom®, mis aitab ettevõtetel optimeerida teekondi ja vältida tarbetuid lisakilomeetreid.

Uue kerge tarbesõiduki turuletoomise järel kuulub Renault’ universaalsesse ja hästi läbi mõeldud väikekaubikute seeriasse kolm erineva kerepikkusega sõidukit: Kangoo Express Compact, Kangoo Express ja Kangoo Express Maxi.

Uus Renault Kangoo Express Maxi, mis jõuab turule 2010. aasta aprillis, valmib Prantsusmaal MCA Maubeuge’i tehases. Uus mudel tugevdab veelgi Renault’ niigi jõulist positsiooni mahukate väikekaubikute kasvaval turul.

Uus Renault Trafic: mugavam ja ökonoomsem

Renault Trafic oli 2009. aastal Euroopas 13,5%-lise turuosaga oma klassis müüginumbritelt kolmas mudel. Uus Traficu seeria vastab veel paremini meie sihtklientide – müügimeeste ja kaubavedajate vajadustele. Uut mudelit iseloomustavad eelkõige mugavus ja kasutajasõbralik disain: uue kujundusega armatuurlauda on lisatud praktilisi panipaiku ning uued varustuselemendid, mida harilikult kohtab ainult sõiduautode juures, muudavad juhi elu rooli taga veel mugavamaks. Uue Traficu 2,0-liitrine dCi versioon pakub märkimisväärset kütuse kokkuhoidu ning on nüüdsest varustatud ka tahmaosakeste filtriga (FAP).

Uude armatuurlauda on lisatud praktilisi kasutajasõbralikke panipaiku:
• A4-formaadis dokumentide hoidik keskkonsooli ülaosas;
• väike riiul kindalaeka kohal (ilma kõrvalistuja turvapadjata mudelitel);
• uued mugavad tsentraalse paigutusega panipaigad.

Näidikute paneelil on uue kujundusega ülaserv, mis muudab näidikud nähtavamaks ja kergemini loetavaks. Nähtavuse parandamiseks on ka hoiatustuled ümber paigutatud.

Kõrgtehnoloogilised lahendused, mis muudavad juhi elu veelgi mugavamaks
Uue Traficu salongis on hulgaliselt uut, pigem sõiduautodele omast varustust, mis teeb sellest oma klassi mugavaima kaubiku:
• automaatne kliimaseade nii kauba- kui ka reisijateveoks mõeldud versioonidel;
• navigatsioonisüsteem Carminat TomTom® IQ Routes™* tehnoloogiaga – parima hinna-kvaliteedi suhtega navigatsiooniseade;
• uus valik MP3- ja CD-mängijaga helisüsteeme, mis on varasemast selgema ekraaniga ning pakuvad võimalust mitmesuguste kaasaskantavate välisseadmete ühendamiseks; Bluetooth funktsioon võimaldab kasutada ka telefoni vabakäesüsteemi;
• kiirushoidik ja kiirusepiiraja roolile paigutatud juhtnuppudega; seadme sisse-/väljalülitusnupp on paigutatud armatuurlauale mugavalt käeulatusse.

* TomTom’i IQ RoutesTM tehnoloogia kasutab optimaalsete marsruutide arvutamiseks reaalajas saabuvat liiklusteavet. Kui uuendada TomTom®-i marsruutide andmebaasi miljonite teiste liiklejate kogutud teabega, arvestab IQ RoutesTM süsteem optimaalse marsruudi arvutamisel ka konkreetset nädalapäeva ja kellaaega.

Uus Renault Trafic: veel ökonoomsem
Uute Traficu kaubikute 2,0 dCi 115 hj mootorite kütusekulu on vähenenud 0,8 liitri võrra 100 km kohta ning CO2 heitkogus on langenud 195 grammini kilomeetri kohta (manuaalkastiga mudelitel).

2,0 dCi 90 hj ja 2,0 dCi 115 hj mootorid on nüüd saadaval koos tahmaosakeste filtriga, kuid nende kütusekulu ei ole sellest hoolimata tõusnud. 115-hobujõulise jõuallika – millele sobib ka B30 kütus (30% biodiislisegu) – pöördemoment on kasvanud 20 N•m võrra. Õlivahetusvälp on pikenenud 40 000 kilomeetrini või kahe aastani – see on parem näitaja kui ühelgi konkurendil.

Dünaamilisem stiil
Uue kujundusega armatuurlaua ülaosa ja näidikupaneeli kroomitud liistud nii baasmudelitel kui ka rikkalikuma varustusega versioonidel annavad uuele Traficule sportlikuma ilme. Seda muljet aitavad rõhutada sinised Elba istmekatted. Uus hall kerevärv „Acier Grey” vahetab välja praeguse punase „Cerise Red”.

Renault Trafic Black Edition
Uue Traficu seeria lipulaev
Uue Renault Traficu Passenger Privilège versioonil põhinev piiratud seeria Black Edition eristub elegantse, oma klassi stiilseima välimuse poolest. See luksuslik mudel on mõeldud VIPe sõidutavatele transpordiettevõtetele ja luksusliku väikebussiteenuse pakkujatele.
Lisaks Passenger Privilège varustusele on Black Editioni versioonide varustuses:
• must metallikvärv;
• 16” alumiiniumist valuveljed (sõltuvalt turust);
• toonitud klaasid;
• nahkkattega rool;
• Black Editioni sildid sõiduki külgedel;
• helehalli viimistlusega mootorivõre;
• mustad esitulede katted;
• must söevärvi veluursisu stiilsete õmblustega.

Alates Traficu turuletoomisest 2001. aastal on seda mudelit müüdud üle 1,1 miljoni eksemplari järgmiste nimetuste all:
• Renault ja Renault Trucks – Trafic;
• Nissan – Primastar;
• Opel/Vauxhall – Vivaro.
CLUB RENAULT - Eesti Renault Klubi
http://club-renault.ee" onclick="window.open(this.href);return false;

Vasta