Kadjar
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 14
- Liitunud: 19 Mär 2013, 09:32
- Minu Renault: Mégane III Coupé Dynamique 110
Kadjar
Renault esitleb 5. märtsil 2015 Genfi autonäitusel avalikkusele uut maasturit Kadjar, mis saabub müügile aasta lõpuks. Kadjar kuulub populaarsesse C-klassi linnamaasturite segmenti. Seni Renault'd samas klassis esindanud silmipimestavalt keskpärast Koleosi ei mainita Kadjari tutvustuses poole sõnagagi. Uue Kadjari klientidena nähakse aga Renault' seniseid kliente, kes otsivad midagi Mégane'ist ja Capturist etemat.
Kadjar on välja töötatud koostöös Nissaniga ja põhineb suuresti Qashqai 2014. aasta mudelil. 2,45 m pikkune ja 1,84 m laiune auto tuleb turule nii esi- kui neliveolisena. 19 cm kliirens peaks olema piisav enamike äärekivide ületamiseks. Kuivõrd Kadjar on Nissanist mõnevõrra suurem, pakub see ka rohkem ruumi pagasile.
Mootorite pool selgub esitlusel, ent ilmselt saab Kadjar sarnaselt Qashqaiga paar erinevat bensiini- ja diiselmootorit.
Vaata galeriid siit.
https://www.youtube.com/watch?v=11Pk9y8TxJM[/video]
Re: Kadjar
Tellitud!
Jan kuus 2016 jõuab minu Kadjar kohale.
Tellisin Zen variandi ning lisasin standardile Navi.
Loodan, et teenib sama hästi, kui praegune Fluence
Jan kuus 2016 jõuab minu Kadjar kohale.
Tellisin Zen variandi ning lisasin standardile Navi.
Loodan, et teenib sama hästi, kui praegune Fluence
Re: Kadjar
välimuselt on tellitud täpselt selline isend:
- Manused
-
- kadjar-dynamique-white.jpg.ximg.l_full_m.smart.jpg (87.42 KiB) Vaadatud 18481 korda
- risto00
- Renault klubi administraator
- Postitusi: 283
- Liitunud: 13 Aug 2010, 21:59
- Minu Renault: Trafic '17, Safrane '97
- Asukoht: Kilingi-Nõmme, Pärnumaa
- Kontakt:
Re: Kadjar
On endalgi silma jäänud see mudel. Kätte saad siis jaga muljeid kindlasti.
When a young man stares into space, they call it thinking
When an old man stares into space, they call him senile
When an old man stares into space, they call him senile
Re: Kadjar
Kindlasti jagan hiljem täpsemat kogemust, aga hetkel võin öelda järgmist:
Proovisin samuti nissan qashqai'id ja mazda cx3'e proovisõidul.
CX3 jääb ikkagi väikseks ning samasugusest varustusest saab vaid unistada. Muidu iseenesest korraliku kvaliteediga auto ja tegelikult püsib teel täitsa hästi.
Nüüd nähtavasti suurim rivaal nissan qashqai. Kadjar on odavam, parema varustusega, suurem ning salong on tehtud oluliselt kvaliteetsematest materjalidest. Nissan'il klõbises igalt poolt vastu odav plast. Kadjaril on odavat plasti vaid kohtades, kuhu käega ei ulatu.
Aga eks kirjutan täpsemalt, kui mõni kuu kasutanud olen
Proovisin samuti nissan qashqai'id ja mazda cx3'e proovisõidul.
CX3 jääb ikkagi väikseks ning samasugusest varustusest saab vaid unistada. Muidu iseenesest korraliku kvaliteediga auto ja tegelikult püsib teel täitsa hästi.
Nüüd nähtavasti suurim rivaal nissan qashqai. Kadjar on odavam, parema varustusega, suurem ning salong on tehtud oluliselt kvaliteetsematest materjalidest. Nissan'il klõbises igalt poolt vastu odav plast. Kadjaril on odavat plasti vaid kohtades, kuhu käega ei ulatu.
Aga eks kirjutan täpsemalt, kui mõni kuu kasutanud olen
Re: Kadjar
Olen sõitnud oma ZEN varustuses Kadjariga nüüd kolm kuud. Kohe alguses võin öelda, et üldmulje on kindlasti positiivne. Minu näol on tegu juba kolmanda uue Renault omanikuna ning seda võin küll julgelt öelda, et prantsuse auto kvaliteet ei jää küll enam oma Saksa või Jaapani vendadele/õdedele alla.
Kadjari näol on tegu Nissani ja Renaulti koostööga. Kasutatud on Nissani platvormi ja mootorit, kuid mootori võimsust on kavalate nippidega tõstetud lausa 11kw. Võib ikkagi tekitada vastakaid tundeid Kadjari 1,2l ja 96kw turbomootor, kuid tegelikult on üpris särtsakas. Pöörded püsivad normaalsel tasemel ja mina ei kardaks mootori liigset kurnamist.
Et mitte hakata nüüd võrdlema Nissan Qashqai’d ja Kadjarit, kes on turul põhilised rivaalid, siis lühidalt võib öelda: Renault on suurem, võimsam, parema koostekvaliteedi, ilusama sisu, parema varustuse ning kõige tähtsam pikema garantiiajaga (tervelt viis aastat Nissani kolme vastu).
Kui nüüd rääkida oma kogemusest, siis meeldib mulle kõrgem istumisasend ja kliirens, mis laseb vaadata üle teiste autode ning juba varakult näha mis ristmikel toimub ning millist rida tasuks hoida.
Kurvituled on päris mugavad. Ega neid enne ei märganudki, kui istusin vanema auto rooli ja ei saanud aru, mis selle tuled kurvis otse metsa näitavad. Kadjaril aga süttivad udukad vastavalt pöördenurgale automaatselt.
Võtsin lisavarustusena navi ekraani ning lisaks tavalisele gps’ile on seal veel hulganisti funktsioone. Näiteks saab jälgida välisõhu kvaliteeti ning auto automaatselt muudab filtrite tööd vastavalt välisõhule. Eriti hea minu meelest kui vedada lapsi läbi kesklinna sudu ja liikluse lasteaeda või kooli.
Samuti ühilduvad kõik seadmed väga kergelt. Laadimiskontakte on tervelt 4
Meil on peres üks auto naisega kahepeale ning auto saab seadistada vastavalt kasutaja soovidele. Alustades siis navi põhiekraani aplikatsioonide esitamisest lõpetades sellega, kas tagumine kojamees hakkab tagurdades tööle, kas uksed lukustuvad automaatselt või mis värvi on salongivalgustus.
Nüüd lisaks kiidukõnele ka mõned miinused. Kohtvalgustusega on üpris nirult. Kõigil varasematel autodel on olnud päikesesirmides lambikesed, mis süttivad kui peeglit kasutad. Naine ikka täitsa tunneb sellest puudust. Samuti on kohtvalgustuse probleem pakiruumis. Mingi väike „seasilm“ seal on, aga pimedas ei ole ikka üldse näha,kuidas sa oma toidukotid sinna täpselt asetad.
Samuti tekitab küsimuse, et igasugust varustust on kokku kuhjatud, kuid kliimasüsteem esimesel kahel varustustasemel on selline küsitav. Jah see mõõdab välisõhu kvaliteeti ja seadistab automaatselt filtreid, kuid temperatuuri peab ikka kruttima manuaalselt.
Aga need on ainukesed miinused siiani. Isteasendi seadistamine on lihtne, rooli saab liigutada neljas suunas, kõik nupud ja vidinad on loogilistes asukohtades – tiptop masin. Minge aga proovisõidule. ABC ja Citymotors annavad tasuta välja proovisõiduks masinaid mitmeks päevaks, kus saab ka kõrgema varustustasemega masinate kõigi vidinatega paremini tuttavaks ning tegelike vajaduste hindamine on seeläbi adekvaatsem, kui mingi 30min-1h proovisõidu puhul, mida pakuvad konkurendid.
Vaadake ka head eestikeelset motorsi videot:
https://www.youtube.com/watch?v=jFy74YpZkvA" onclick="window.open(this.href);return false;
Kadjari näol on tegu Nissani ja Renaulti koostööga. Kasutatud on Nissani platvormi ja mootorit, kuid mootori võimsust on kavalate nippidega tõstetud lausa 11kw. Võib ikkagi tekitada vastakaid tundeid Kadjari 1,2l ja 96kw turbomootor, kuid tegelikult on üpris särtsakas. Pöörded püsivad normaalsel tasemel ja mina ei kardaks mootori liigset kurnamist.
Et mitte hakata nüüd võrdlema Nissan Qashqai’d ja Kadjarit, kes on turul põhilised rivaalid, siis lühidalt võib öelda: Renault on suurem, võimsam, parema koostekvaliteedi, ilusama sisu, parema varustuse ning kõige tähtsam pikema garantiiajaga (tervelt viis aastat Nissani kolme vastu).
Kui nüüd rääkida oma kogemusest, siis meeldib mulle kõrgem istumisasend ja kliirens, mis laseb vaadata üle teiste autode ning juba varakult näha mis ristmikel toimub ning millist rida tasuks hoida.
Kurvituled on päris mugavad. Ega neid enne ei märganudki, kui istusin vanema auto rooli ja ei saanud aru, mis selle tuled kurvis otse metsa näitavad. Kadjaril aga süttivad udukad vastavalt pöördenurgale automaatselt.
Võtsin lisavarustusena navi ekraani ning lisaks tavalisele gps’ile on seal veel hulganisti funktsioone. Näiteks saab jälgida välisõhu kvaliteeti ning auto automaatselt muudab filtrite tööd vastavalt välisõhule. Eriti hea minu meelest kui vedada lapsi läbi kesklinna sudu ja liikluse lasteaeda või kooli.
Samuti ühilduvad kõik seadmed väga kergelt. Laadimiskontakte on tervelt 4
Meil on peres üks auto naisega kahepeale ning auto saab seadistada vastavalt kasutaja soovidele. Alustades siis navi põhiekraani aplikatsioonide esitamisest lõpetades sellega, kas tagumine kojamees hakkab tagurdades tööle, kas uksed lukustuvad automaatselt või mis värvi on salongivalgustus.
Nüüd lisaks kiidukõnele ka mõned miinused. Kohtvalgustusega on üpris nirult. Kõigil varasematel autodel on olnud päikesesirmides lambikesed, mis süttivad kui peeglit kasutad. Naine ikka täitsa tunneb sellest puudust. Samuti on kohtvalgustuse probleem pakiruumis. Mingi väike „seasilm“ seal on, aga pimedas ei ole ikka üldse näha,kuidas sa oma toidukotid sinna täpselt asetad.
Samuti tekitab küsimuse, et igasugust varustust on kokku kuhjatud, kuid kliimasüsteem esimesel kahel varustustasemel on selline küsitav. Jah see mõõdab välisõhu kvaliteeti ja seadistab automaatselt filtreid, kuid temperatuuri peab ikka kruttima manuaalselt.
Aga need on ainukesed miinused siiani. Isteasendi seadistamine on lihtne, rooli saab liigutada neljas suunas, kõik nupud ja vidinad on loogilistes asukohtades – tiptop masin. Minge aga proovisõidule. ABC ja Citymotors annavad tasuta välja proovisõiduks masinaid mitmeks päevaks, kus saab ka kõrgema varustustasemega masinate kõigi vidinatega paremini tuttavaks ning tegelike vajaduste hindamine on seeläbi adekvaatsem, kui mingi 30min-1h proovisõidu puhul, mida pakuvad konkurendid.
Vaadake ka head eestikeelset motorsi videot:
https://www.youtube.com/watch?v=jFy74YpZkvA" onclick="window.open(this.href);return false;
- Manused
-
- IMG_20160105_180449 (640x359).jpg (151.12 KiB) Vaadatud 17822 korda
Re: Kadjar
muljed jagatudristo00 kirjutas:On endalgi silma jäänud see mudel. Kätte saad siis jaga muljeid kindlasti.
Re: Kadjar
Kadjaril 1.5dCi, autom, Intsens varustusega täitus meie peres teine aasta. Soetatud City Motorsist. Peamiselt sõidab sellega naine ja tema väga rahul. Ökonoomne ca 5 l/100-le, mahukas jne. Läbisõit hetkel ca 38 000 km-t. 2 pisiviga siis 2 aasta jooksul. Meediakeskusele korra uus soft peale loetud. Garantii. Paar kuud tagasi ei avanenud enam juhipoolne uks ilma puldita. Garantiikorras vahetatud. Ülejäänud kõik ok. Soovitan diislit. Liigub erksalt ja kütusekulu olematu sellise auto kohta.
Hetkel tundub küll, et rahul ja parima hinna kvaliteedi suhtega auto. Eriti praegu kus uue diisli saab automaadina kätte juba 24 000€-ga. Ei tea kas hakkab uus mudel tulema, et hinnad 10% esinduses langenud.
P.s On kellegil pakkuda soodsalt Kadjarile velgi 17. Võivad koos naastrehvidega olla. Ei ole vahet kas teras või valuvelg. Tahaks talverehvid eraldi velgedele panna.
Margus
Hetkel tundub küll, et rahul ja parima hinna kvaliteedi suhtega auto. Eriti praegu kus uue diisli saab automaadina kätte juba 24 000€-ga. Ei tea kas hakkab uus mudel tulema, et hinnad 10% esinduses langenud.
P.s On kellegil pakkuda soodsalt Kadjarile velgi 17. Võivad koos naastrehvidega olla. Ei ole vahet kas teras või valuvelg. Tahaks talverehvid eraldi velgedele panna.
Margus
Viimati muutis marguso, 29 Juul 2018, 14:45, muudetud 3 korda kokku.
Re: Kadjar
Kuidas ta rehvirõhku monitoorib: andurite või ABS võru kaudu?
Re: Kadjar
100% kindel pole, aga minu meelest andurite kaudu. Meenub, et rehvivahetuses luges vanem meistrimees nooremale sõnad peale, et ole ettevaatlik ja ära andureid lõhu.